Nederlands
bezoekers online.

Voorwaarden

LEVERINGSVOORWAARDEN VOOR BESTELLINGEN VERZONDEN BINNEN NEDERLAND

 

 

Algemene Voorwaarden Stichting Webshop Keurmerk 

 

1 - ALGEMEEN

Click here for our 'International Terms of sale' and shipment information > >

 

Voor alle bestellingen welke u via de wenshop plaatst gelden de leveringsvoorwaarden zoals vermeld op deze pagina.


Door het plaatsen van een bestelling verklaart u op de hoogte te zijn en akkoord te gaan met onze leveringsvoorwaarden.
Omdat uw bestelling grotendeels automatisch wordt verwerkt kunnen uitsluitend bestellingen via onze webshop worden geaccepteerd.
Bestellen via e-mail of telefonisch is helaas niet mogelijk.

Bij het plaatsen van een bestelling dienen alle gevraagde gegevens correct en volledig te worden vermeld.
Daarmee bedoelen we uw volledige naam + voorletters, uw adresgegevens

en indien bekend uw klantnummer.


- Heeft u (nog) geen klantnummer vermeld dan: NIEUW
- Bent u uw klantnummer vergeten vermeld dan: VERGETEN

 

Om te bestellen hoeft u niet vooraf in te loggen.

Heeft u echter nog een tegoed van een eerdere bestelling of een volle spaarpas of kadobon en wilt u dit automatisch verrekenen, dan dient u wel vooraf in te loggen.
Log-in gegevens zijn via de log-in pagina aan te vragen.

 

Wanneer u bij uw bestelling uw klantnummer vemeld, dan kan uw bestelling sneller in behandeling worden genomen.

2 - VERZENDTARIEVEN BINNEN NEDERLAND

Voor verzendingen binnen Nederland gelden de volgende tarieven en voorwaarden:

  • Alle vermelde prijzen zijn incl. BTW. en normale verpakking.
  • Alle zendingen ongeacht gewicht of formaat worden verzonden via PostNL.

    Hiervoor gelden de volgende tarieven:
    • Bij bestellingen tot:  € 50.00 wordt:  € 4.95 als bijdrage aan de verzend- en verpakkingskosten in rekening gebracht.
    • Bij orders van meer dan: € 50.00 worden geen verzendkosten berekend.

  • Het minimum order-bedrag binnen Nederland is:  €. 10.00  (Exclusief verzendkosten)
3 - VERZENDING BINNEN NEDERLAND
  • Na verzending van uw order krijgt u automatisch een order-bevestiging per e-mail.
    Het is dus belangrijk altijd uw juiste e-mail adres in te vullen.
  • In alle gevallen vindt verzending van uw bestelling plaats na ontvangst van uw betaling. (m.u.v. betaling via Afterpay)

  • U kunt op het bestelformulier aangeven of uw bestelling zo snel mogelijk verzonden moet worden, of dat u eventueel (max.14 dagen) wilt wachten op artikelen welke niet op voorraad zijn.

     

  • Goederen welke niet (tijdig) op voorraad zijn worden niet na-gezonden.
    Deze kunt u indien gewenst bij uw volgende order opnieuw bestellen.

     

  • De levertijd van uw bestelling is gemiddeld ca. 3-5 (werk)dagen.
    Dit is echter mede afhankelijk van de door u gekozen betaalwijze,
    en uw keuze van direkt verzenden of max. 14-dagen wachten.

     

  • Wanneer u wordt verzocht te tekenen voor ontvangst dan tekent u
    voor "Ontvangst in onbeschadigde staat."

    Wanneer uw bestelling uiterlijke beschadigingen vertoont, dan dient u dit direkt

    (voordat u tekent) door de vervoerder (PostNL) op de terminal  / verzendbewijs

    te laten vermelden.

     

  • Voor bestellingen buiten Nederland geldt een beperkte aansprakelijkheid
    bij verlies of diefstal.

     

  • Bij buitenlandse bestellingen welke verzonden worden naar een adres
    BINNEN DE EU vindt u een opgave van het totaal te betalen bedrag inclusief portokosten op de orderbevestiging.
    Ook de: IBAN en BIC nummers vindt u op de orderbevestiging.
    Na ontvangst van uw betaling wordt de bestelling in verzendklaar gemaakt.

    Bij Buitenland bestellingen naar adressen BUITEN DE EU (UITVOER) dient u het bedrag van de orderbevestiging eerst aan ons over te maken.

    Na verwerking van uw (NON-EU) order volgt mogelijk een tweede betalingsverzoek.
    Dit omdat er geen BTW betaald dient te worden en de portokosten afhankelijk zijn van het ordergewicht. Het kan ook zijn dat u reeds teveel heeft betaald.
    In dat geval storten we het teveel betaalde bedrag naar u terug.

     

  • Bent u een artikel vergeten te bestellen dan kunt u deze alsnog via een 'aanvullende bestelling' bestellen.
    Er worden bij een aanvullende bestelling geen portokosten berekend, en er geldt geen minimum bedrag.
    Let wel: een 'aanvullende bestelling' is alleen mogelijk wanneer uw bestelling nog in behandeling is en niet verzonden of verzendklaar gemaakt is.

     

  • U kunt er ook voor kiezen uw bestelling zelf af te komen halen. U kunt deze keuze aanvinken bij uw betaalkeuze.
    In dat geval betaalt u geen vezendkosten en geldt er geen minimum orderbedrag.
    Uw bestelling kun u na 3 werkdagen afhalen.

    Belangrijk:
    Tijdens zeer drukke momenten is het mogelijk dat de keuze voor afhalen en/of aanvullende bestelling tijdelijk is uitgeschakeld.

4 - WIJZE VAN BETALING

 

Betalingen zijn mogelijk via:

  • iDeal
  • Vooruitbetaling via Bankoverschrijving
  • Paypal
  • Creditcard
  • Kontant (bij afhalen in onze winkel in Drachten)
  • AfterPay. (betaling aan AfterPay na ontvangst van uw bestelling)

 

  • Bij vooruitbetaling kunt u het bedrag via uw bank overschrijven op ons banknummer: NL42INGB0007991385 (ING)

    Bij vooruitbetaling dient uw betaling binnen 7-dagen op onze rekening te zijn bij-geschreven.
    Is dit niet het geval, dan wordt wordt aangenomen dat u de bestelling niet meer wenst te ontvangenen wordt uw bestelling automatisch geannuleerd.

    Vermeld bij uw betaling altijd het ordernummer.

     

BUITENLAND BETALINGEN / BESTELLINGEN
  • Bij buitenlandse bestellingen worden altijd de porto-kosten doorberekend ongeacht de ordergrootte.

     

  • Buitenlandse bestellingen dienen vooraf betaald te worden op onze ING-bankrekening:  NL42INGB0007991385
    t.n.v. Jacobi Verf Behang en Hobbymaterialen
    IBAN-NL42INGB0007991385
    Swift Code/BIC-INGBNL2A

     

 

 

  • Tarieven en voorwaarden kunnen tussentijds gewijzigd worden.

     

6 - EIGENDOMSVOORBEHOUD
  • Alle door Jacobi geleverde goederen blijven eigendom van Jacobi tot volledige betaling van deze goederen heeft plaatsgevonden.
    Tot die tijd blijven de goederen zonder voorbehoud opeisbaar en dienen deze goederen in originele staat te blijven.

7 - OVERIGE BEPALINGEN
  • Wanneer u bij aflevering van de bestelling niet huis bent dan ontvangt u een afhaalbewijs van PostNL voor het zelf afhalen van uw bestelling.
    Wordt een zending niet tijdig afgehaald, dan wordt deze aan ons terug gezonden.
    De kosten van deze retour zending a 7.25 Euro worden dan aan u in rekening gebracht, naast de opnieuw te maken verzendkosten.

    Haal uw zending daarom tijdig van het afhaal-kantoor !!

  • Hoewel wij ons uiterste best doen om uw order zo kompleet mogelijk te leveren, kunnen we hierop helaas geen garanties geven.
    Het kan dus voorkomen dat een besteld artikel tijdelijk of in het geheel niet meer leverbaar is.
    In belangrijke gevallen adviseren we vooraf telefonisch of per e-mail te informeren of het door u gewenste artikel voorradig of leverbaar is.
  • Alle genoemde levertijden (telefonisch/schriftelijk/per e-mail) zijn indicatief.
    Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

  • Bestellingen kunnen alleen worden uitvoerd wanneer er geen openstaand saldo bij uw klantnummer aanwezig is.
    Dat betekent dat alle voorgaande bestellingen betaald dienen te zijn.

  • Wij verzoeken u adreswijzingen minimaal 7-dagen voor verhuizing per e-mail
    en op het bestelformulier aan ons door te geven. .

     

8 - RETOURZENDINGEN
  • Heeft u een foutief- of defect artikel van ons ontvangen, neem dan altijd  per e-mail kontakt met ons op.
    We zullen dan in overleg met u tot een passende oplossing zien te komen.
    Stuur deze goederen dus niet zonder overleg retour !

  • Goederen welke foutief besteld zijn of welke niet voldoen aan uw verwachting kunnen -zonder opgave van reden-  binnen 21-dagen na ontvangst terug gestuurd worden.
  • De goederen dienen ongebruikt en in originele staat verpakt te zijn.
  • Speciaal op maat of op klantspecificatie gemaakte goederen kunnen niet worden geruild. Informeer bij twijfel vooraf.
  • Vermeld bij retouren altijd duidelijk uw banknummer en het nummer van uw aankoopbon.
    Gebruik hiervoor de speciale RETOUR-BON welke bij elke zending mee geleverd wordt.
  • Retourzendingen dienen altijd voldoende gefrankeerd te zijn.
    Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.
  • Is er sprake van garantie, dan worden de retourkosten door ons aan u vergoed.
  • In alle andere gevallen zijn de verzendkosten voor rekening van de afzender.

9 - KLACHTEN & VRAGEN
  • Mocht u niet tevreden zijn over een levering, of heeft u vragen over uw bestelling,
    dan kunt u telefonisch kontakt met ons opnemen
    tijdens de openings-tijden van onze winkel: ( Houd a.u.b. uw klantnummer en het ordernummer bij de hand )
    • Dinsdag t/m. Zaterdag 10.00u.- 17.00u.
    • Telefoon-nummer: 0512-512662

    •  

      Tevens zullen we in de meeste gevallen verzoeken de klacht ook per e-mail aan ons te melden op::

      Teneinde misverstanden te voorkomen verzoeken wij u klachten bij voorkeur schriftelijk aan ons voor te leggen.

       

     

  • Per post kan dat  naar:

    Fa. Jacobi
    t.a.v. afd. klantenservice
    Houtlaan 7
    9203 AN Drachten

     

    Wij zullen dan zo snel mogelijk kontakt met u opnemen om uw vragen of klachten
    naar tevredenheid te behandelen.

10 - REGISTRATIE
Al uw gegevens worden behandeld volgens de richtlijnen van
de nieuwe Wet Bescherming Persoonsgegevens.
Dit betekent dat de door u verstrekte gegevens uitsluitend worden gebruikt
voor het doel voorvoor ze zijn verstrekt.
Er zullen geen gegevens aan derden worden verstrekt of ter inzage gegeven.

U kunt ten allen tijde uw gegevens opvragen, laten wijzigen of verwijderen.